fredag 1 februari 2008

Dockor!

Jag sa ju att jag skulle behöva skaffa en docka att göra kläder till och låt mig säga: oj oj oj! Det finns de som har höjt ribban en aning. Marina Bychkova gör de vackraste porslinsdockor jag nånsin sett, de har riktig personlighet. Och så mänskliga poser att de ser levande ut direkt! Om jag hade en sån skulle jag vara lycklig med att bara göra kläder till den och ta kort på resten av mitt liv! Snacka om bra fotomodell, man ställer den i en konstig ställning och springer runt och kollar vinklar och ljus i flera timmar om man vill och den står snällt kvar. Jag hittade dem på Biscuit House för att HON HAR EN !!!!! Jag har inte vart så här avis sen mellanstadiet tror jag.
Om nån är alldeles för rik och obegripligt givmild så önskar jag mig Ebe från limited edition nudes.

Bilder på min mindre ansenliga docka med klänning kommer senare i dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

puss fisa det är jättefint alltihop.
Dålig stil av lina och inte skriva nåt hon får nog bli fula lina istället.