söndag 24 februari 2008

svenska!

Jag har bestämt mig för att skriva på svenska i bloggen igen.
Jag skrev så sällan och det kändes lite opersonligt när jag skrevpå engelska så nu blir det bara en liten översättning i botten av inläggen om jag tycker att det behövs.

Jag vart tvungen att springa sist när jag höll på att lägga in en massa bilder. Men här kommer dem.
Först ut är alltså dockan från Stich. Hon har fortfarande inget ansikte och inga kläder men det ska nog bli tid för det också.
Jag har tänkt att hon ska få en knallrosa klänning men Z ville att hon skulle ha jeans och keps och va lite hiphop. Jag kanske får sy båda varianterna. Först ska hennes ben flyttas lite för hon sitter inte så bra som jag skulle vilja att hon gjorde.




Sen är det en dålig bild på mina fina nymålade naglar. Jag har använt mitt nailstamping set. Som jag köpte för nått halvår sen. Då tyckte jag att det var lite väl krångligt att göra själv och att det nog var värt att gå till en salong om man ville ha värsta naglarna. Men nu när jag är pank är det skittrevligt att kunna göra värsta naglarna själv.

Och till sist en bild på hur söt min lilla gris är när hans tråkiga mamma har målat naglarna hur länge som helst. Och tyvärr även hur stökigt mitt köksbord blir ibland. Hu!

Inga kommentarer: