söndag 3 februari 2008

Bilder!

Nu har jag äntligen tagit bilder på dockan som jag gjort. Det har varit sånt skitväder de senaste dagarna och knappt något dagsljus alls. Men nu fick jag bita i det sura äpplet och fota den med blixt helt enkelt. Inte så fantastiskt kanske men man ser hur den ser ut i alla fall.









Och som extra grädde på moset får ni bilder på min nya pärm som jag gjort till alla tidningsbilder jag sparar på som inspiration till mitt framtida hus! Den är klädd i ett handgjort papper från Ikea som min snälla mamma köpte till mig i går. På insidan satte jag två av bilderna som pärmen är till för. Jag är mycket nöjd med resultatet! Särskillt som jag redan lagt ned massa tid och decopagé-lim på att täcka den i servetter som bara blev helt genomskinliga.





Nu ska jag nog göra en till min bröllopsinspiriation.

Men den bästa bilden är på två kompisar till mig och Z som satte på sig ögon utklippta från ett reklamblad igår när de hälsade på.

Inga kommentarer: