tisdag 27 oktober 2009

Halloweenpyssel!



Bild från Martha Stewarts hemsida.

Jag har surfat på Halloween pyssel på nätet idag och tänkte dela med mig lite av vad jag hittat.
Det finns mängder med fantastiskt roliga och fina pyssel därute.


The swell life har 24 lätta roliga halloween inspirerade pyssel som hon delar med sig av här. De ska dessutom bara ta en timma var att göra!

Lite mer tid behöver man för den här stickade demon-masken från things and ideas, men jag älskar den! Lite varm för en helkväll inomhus men ska man vara ute är den ju perfekt!



Från Design.wash.rinse.repeat. kommer de här gratis ettiketterna som man kan printa och klistra fast på flaskor. Det finns massor med roliga gratis grejer på bloggen i övrigt också, både halloweengrejer och annat. Jättefin blogg som åker in bland mina favoriter direkt.


Men drottningen av allt pyssel är som vanligt Martha Stewart. Väldigt amerikanskt men oj, så fint! Här länkar jag till hennes tjugo halloween kostymer som inte behöver sys med ett enda stygn! Wow hennes sida äter tid, jag kan sitta där i timmar och inte få någonting gjort. Livsfarligt men så trevligt! Lite som en bra chokladask.
Alla bilder i det här inlägget kommer från de respektive sidor som jag länkat till under varje bild.

Inga kommentarer: