måndag 21 september 2009

Nystart!

Hej!
Nu bloggar jag igen och hoppas innerligt att det ska gå bättre än sist.

Jag har bestämt mig för att låta allt det gamla ligga kvar trots att jag skäms öronen av mig för alla inlägg där jag lovar att skriva oftare och sedan inte gör det.
Nu känns det bättre att skriva igen för att jag saknar alla nere i Stockholm så mycket och jag vill gärna dela med mig av allt som händer här uppe. Jag har alltså flyttat upp en bra bit i landet och bor just nu minst sagt lantligt. Det är fantastiskt! Jag bara njuter av alla godsaker direkt från naturen och av utsikten och av min gulliga trötta hund som bara vill kela hela tiden när man är inne för han är så trött av att vara ute hela tiden. Underbart! Jag har massor med pyssel som jag vill dela med mig av men det får bli senare nu får ni nöja er med fantastiska bilder från mitt nya hem. ska tvätta fönsterna idag så kan ni få bilder på utsikten oxå, precis som jag ser den.

Inga kommentarer: