söndag 30 mars 2008

Pläd!


Jag virkar en pläd av ett garn som jag tagit från en virkad kjol som jag blivit för smal för.. Jag repade upp hela kjolen och tänkte nästan direkt att jag skulle virka en pläd av den eftersom vi inte har någon filt i soffan. Den blir väldigt varm och det går fort att virka. Jag vet inte hur långt garnet räcker dock. Men jag har tänkt att jag kan utöka storleken på den med en bred virkad kant runtom i något annat (ljusare, jag kräver pasteller på våren) garn om det här inte räcker.


Jag och Z var på krogen för första gången på evigheter i går sjukt kul faktiskt! Farai fick stanna hemma och han har vart mycket tröttare än både mig och Z i dag.


Och Jag skrev Tentan trots att jag hade massor med anledningar att låta bli! Det får inte bli lättare att strunta i att göra saker än att göra dem trots allt för då gör man inget till slut.

Inga kommentarer: