lördag 31 maj 2008

Golvet!

Jag har varit sjuk nästan hela veckan och det har varit jätte tråkigt det är hemskt att vara rastlös och ändå inte orka göra någonting! Men idag är jag piggare, febern har nog släppt helt idag.
Och då får ni äntligen se golvet!Och för er som inte vet hur det såg ut innan kommer här lite bilder på det gamla golvet (som ligger kvar under det nya)



Och Farai hjälper Z att ta bort listerna, han hjälpte till med det mesta faktiskt!


Golvet i sovalkoven när vi lyft ut allt utom sängen och ställt det i hallen...

Så här, den här bilden visar dock inte på något sätt kaoset som rådde i lägenheten medans vi la golvet. Tyvärr fotade Z det stora kaoset men han ställde inte in kameran rätt så de är väldigt suddiga. Men ni får se i alla en.

Jag tog en bild där man ser lite av kaoset i köket, vårt kök är så litet att det fanns ungefär en kvadratmeter ledigt utrymme. Frukosten gick till så att jag trängde mig fram till kaffebryggaren tog kaffe vände mig nittio grader och lutade mig lite bakåt så jag kunnde öppna kylen och ta fram mjölk och pålägg till mackorna. Sen snurrade jag nittio grader igen och satte mig på stolen framför kylen och åt frukost på skrivbordet som stod brevid/framför kylen.

Både lunch och middag åt vi sittande på golvpuffen med golvhögen som bord. ( Z tog den här bilden med, skönt när man kan skylla ifrån sig på nån.)

Inga kommentarer: