lördag 26 januari 2008

Första inlägget!

Gud va Kul! Jag har äntligen startat en blogg!

Jag har tänkt att den ska fyllas med mina tankar runt pysslande eller det som man i england kallar crafting, visst finns det ett bra svenskt ord? Hemslöjd känns så omodernt, jo, Hantverk! Jag stickar, syr och håller på massor med händerna.
Framför allt gör jag smycken, inte för att det är det jag gör mest utan det är det jag är bäst på. Tycker jag själv alltså. jag tänkte även lägga ut fina saker jag hittar om inredning och vem vet kanske till och med mode.
Jag sitter så pass mycket tid på internet och kollar på fina saker och andras bloggar att jag tänkt rätt länge nu att jag borde starta en egen och nu tog jag mod till mig.
Jag har tagit en ganska tråkig mall men jag ska fixa till det, håller på och lär mig fireworks så det ska nog bli skitfint här på bloggen alldeles snart.

Inga kommentarer: