tisdag 8 april 2008

Skrytfia!

Jag måste få skriva, trots att det är skrytit! Jag provade att göra Mensas uppskattningstest där de kan uppskatta hur högt iq man har ungefärligt och jag hade 123!!!!! Det betyder att 94% av sveriges befolkning är dummare än mig!!! Ok, så det är uppskattningsvis och kan skillja sig från verkligheten OCH det handlar bara om logisk-intelligens men ändå!
Jag ska gå på arbetsintervju idag och jag känner mig faktiskt väldigt lättad och avslappnad av att veta att alla som jobbar där antagligen har lägre iq än mig. Så även om man inte törs testa så är det en bra sak att intala sig själv om man är nervös över en sån här konfrontation. Fast om jag tänker efter så är de nog fler än hundra där så det kanske finns ett par tre pers som är i min nivå, kanske till och med över!

På en helt annan sida så håller jag på och utarbetar ett Sverigepaket åt Yvonne så det är lite tyst på pysselfronten ifall hon kommer och tjuvtittar här. Hon pluggar svenska inför flytten så hon borde hänga på en del svenska bloggar som övning tycker jag. Det måste vara bra saker att öva på.

Däremot kommer det komma ett repotage om min bokhylla från IKEA som jag håller på att fixa varje ledig stund, men eftersom jag skriver tentor och går på jobbintervjuer hela tiden så går det rätt långsamt. Men resten av veckan ska ägnas helt åt den och då ska ni få stadiga rapporter.

Inga kommentarer: